Sunday, 23 September 2018 13:47

Written by
Rate this item
(0 votes)

Megint szuper kis nyaralásban volt részünk, és azt hiszem, nem mondok újat, ha azt mondom, hogy semmi, de semmi kedvünk nem volt hazajönni :) Persze, amikor már itthon vagyunk, akkor már jó, mert imádunk itthon lenni, de elindulni hazafelé, hát az nem a legfelemelőbb érzés :) Na de ne szaladjunk ennyire előre.

Az utunk odafelé nagyon sima volt, és pontosan is érkeztünk Barcelonába. A repülőről mindig szívesen nézegetjük a felhőket, vagy az alattunk levő tájat, és ez alkalommal ilyen gyönyörű naplementében volt részünk:

naplemente

Barcelonában még jó 80 km-re voltunk a célunktól, és már este fél 9 volt. A Salou-ba való buszozás nem volt éppen a legegyszerűbb, mert akit kiállítottak a buszmegállóba, hogy információt szolgáltasson, annak sajnos nem volt erőssége az angol nyelv, nekünk meg nem erősségünk a spanyol. Így aztán csak második nekifutásra értettük meg a jegyvásárlási folyamatot, de mikor ez megvolt, onnan már egyszerűen eljutottunk a szállásunkra.

Már rögtön a bejelentkezésnél meglepődtünk: éjfél felé járt az idő már, és épp azon gondolkoztunk, hogy ha lepakoltuk a csomagjainkat, akkor el kell menni még vacsorázni, amikor is a recepciós átadott nekünk két papír zacskót, benne szendviccsel, almával és vízzel, hogy mivel lemaradtunk a vacsoráról, készítettek nekünk egy kis hidegcsomagot. Itt már nagyon meg voltunk hatódva, de még nem volt vége: felértünk a szobánkba, ahol is jégbe hűtött pezsgő és ásványvíz várt minket :) Enyhén szólva is leesett az állunk, mert egyébként nem valami luxusszállodáról, hanem egy háromcsillagos hotelről van szó.

A technológiájuk egyébként hatalmas: mindenki kap egy karszalagot, amiben van egy RFID chip. Ez van felkódolva, és ezt kell használni a szoba nyitásához (ami nagyszerű, mert nem kell kulccsal bajlódni, vigyázni rá, hogy el ne veszítsük), és az étteremben is ezt csipogják le, hogy ellenőrizzék, jogosult-e az ember az adott étkezésre.

Másnap reggeltől pedig kezdetét vette a "Nagy zabálás" című showműsor :D Szokásunktól eltérően most teljes ellátásra fizettünk be, és nem bántuk meg: minden étkezésnél hihetetlen választék állt rendelkezésre, alig tudtuk végigenni mindazt, amit meg szerttünk volna kóstolni, pedig hősiesen próbálkoztunk :) Egy biztos: hódoltunk a kulináris élvezeteknek rendesen :)

A szálloda nagyon szép volt, nézzétek csak:

poolmorning

kacsuszpool

jaimepark2

jaimepark1

jaimepark3

palma

kacsuszbuli

Egyik nap vendégünk volt, egy csodaszép macsek személyében, aki teljesen magától úgy döntött, birtokba vesz először engem, utána pedig a törölközőmet :)

macskusz2

macskusz1

Az időnket egyébként passzív láblógatással, sok pancsolással és sétálgatással töltöttük.

A tengerpart nagyon jól nézett ki és a víz is kellemes volt, de figyelni kellett rá, hogy korán reggel menjünk ki, mert 11 óra körül már kezdett számunkra túl nagy lenni a tömeg, így ilyentájt már mindig visszamentünk a szállodába, ott sokkal kevesebben voltak.

beach1

beach2

beach3

Esti sétáink során pedig ilyen szép helyeken és hangulatos utcákban, tereken jártunk:

seta1

seta9

seta10

szephaz

Ez a színes SALOU felirat egyébként nagyon sok helyen megtalálható a városban, de még a buszokra és a szelektív szemetesekre is fel van festve - mintha egy brand-et építettek volna maguknak rá, nagyon ötletes.

Még mielőtt elutaztunk volna, egy ismerősöm azt mondta, hogy ő nagyon szereti Salou-t, mert nagyon szép, elegáns hely. Tökéletesen osztom a véleményét, és azt hiszem, a fenti képek is ezt támasztják alá :)

Egy szó, mint száz, ismét fantasztikusat nyaraltunk, és feltöltődtünk az előttünk álló őszre és télre, na meg a hamarosan kezdődő zárásra :)

Read 425 times Last modified on Sunday, 23 September 2018 13:52

Magunkról

A Maldív-szigetek nagy rajongói lévén e csodás ország két szigetéről neveztük el magaunkat a virtuális világban. Csak nézz rá a képre, hát nem gyönyörű? :-)