Ennek is vége

Az előző bejegyzés végén emlegetett esti városba menés már nem jött össze, mert eléggé elfáradtunk a városnézésben, úgyhogy csak a közeli kúrófúróban (vagyis a Carrefour áruházban) vettünk vacsoránakvalót, meg egy üveg bort, és otthon, immár Maitai társaságában vacsoráztunk meg iszogattunk.

Tegnap elég sokáig aludtunk meg bohóckodtunk otthon, de azért egy kis nézelődés még belefért a hazaindulás előtt. Maitai kivitt minket egy helyre, ahol elég jó kilátás nyílik Brüsszelre, megnéztük kívülről a királyi palotát, és keresztülsétáltunk egy szép nagy parkon. Mikor meg eljött az ebédidő, akkor estünk igazán pofára. Brüsszelben ugyanis nagyon sok vendéglátóipari egység hétvégén zárva tart. Így végül hazaugrottunk a holminkért, és kimentünk a Midi-re (ami egy nagy vasútállomás, és ahonnan indult a buszunk is Charleroi-ba), mondván, ott biztos tudunk ebédelni. Tudtunk is, jól is laktunk. Egy kis beszélgetés még belefért, aztán Maitai föltett minket a buszra.

Kint a reptéren már sok érdekes nem történt, és végül nagyjából 30-40 perces késéssel sikeresen hazaérkeztünk. Apámék hoztak nekünk vacsorát, úgyhogy arról sem kellett gondoskodnunk, így hamar ágyba kerültünk.

Holnaptól meg újra indulnak a munkás hétköznapok.

Read More

Magamról

A Maldív-szigetek nagy rajongója lévén e csodás ország egyik szigetéről neveztem el magam a virtuális világban. Csak nézz rá a képre, hát nem gyönyörű? :-)