Nagyon durva marketing

Tegnap a Westendben jártam különböző ügyek intézése folytán. Régen voltam már ebben a fantasztikus plázában, és hát lássuk be, történtek változások az utolsó ottjártam óta (amely ha jól emlékszem, folyó év Valentin napján, azaz 2012.02.14-én volt). Kint az utcán parkoltam le, és a buszvégállomás felőli oldalon mentem be. Hála az égnek az emeleten volt dolgom, így hát annál az ominózus vízesésnél felpattantam a mozgólépcsőre. Lépcső föl, és láss csodát, nem egy folyosón lyukadok ki, hanem... bizonyám, egy ruhaüzletben, amin ha akarom, ha nem, keresztül kell mennem ahhoz, hogy utána kijussak a folyosóra, és elérjem a helyet, ahová alapvetően menni szeretnék.

Hála a jó égnek, nem vagyok tele felesleges baromságokra elkölthető pénzzel, így a lehető leggyorsabban keresztülszambáztam a ruhabolton, de azért erősen szidtam annak a kedves marketingesnek a nőnemű felmenőit, aki ezt az egészet kitalálta. Nekem ne tolják az arcomba a különféle ruhaneműket, ha akarom, ha nem. Majd ha ruhát akarok venni, akkor bemegyek a ruhaboltba, de azt igen nehezen viselem, ha akkor is "bezavarnak" egy üzletbe, ha én ezt nem akarom. Ilyen esetben már csakazértse vásárolok. Menjenek a sunyiba...


Read More

Magamról

 A Maldív-szigetek nagy rajongója lévén e csodás ország egyik szigetéről neveztem el magam a virtuális világban. Csak nézz rá a képre, hát nem gyönyörű? :-)

Régebben történt

Search