Hazaértünk

Itthon vagyunk ismét, véget ért a nyaralás. Kár érte, mert jó volt nagyon.

Tegnap még gyakorlatilag az egész nap a mienk volt, mert csak este 7-re jött értünk a transzfer. Délelőtt még rossz idő volt, felhős, kicsit esős volt, így Beáékkal kimentünk sétálni meg fotózgatni. Ebéd után kisütött a nap, úgyhogy még egy kicsit kimentünk a medencéhez. Ami viszont nagyon nagy fegyvertény, figyelembe véve az egyiptomi hozzáállást, hogy itt, amikor kicsekkoltunk a szobából, akkor nem akarták elszedni az all inclusive karperecet. Egyiptomban azonnali hatállyal levágták a kezünkről, így se enni, se inni nem tudtunk, itt viszont szó nélkül meghagyták, úgyhogy nem hogy ebédelni, de még vacsorázni is tudtunk, és napközben is ehettünk-ihattunk. Megkértük Beáékat, hogy hadd tegyünk be hozzájuk a csomagjainkat, és este indulás előtt hadd fürödjünk le nálunk, és így nagyon kényelmes volt.

Az este 7-es transzfer 7:30-ra már meg is érkezett, épp akkor, mikor felhívtuk az idegenvezetőt, hogy mi bíztatót tud mondani. Ha előbb telefonáltunk volna, biztos a busz is előbb jött volna :-) Jó 100 km buszozás után kiértünk a reptérre, és nagyon nagy mákunk volt, mert a tervezett 22:45-ös indulás helyett már 22:20-kor felszálltunk, és mivel végig hátszelünk volt, Bratislavában 2:20 helyett 1:15-kor landoltunk. A csomagkiadás Bratislavában is kritikán aluli, majdnem 3/4 óra volt, mire a bőröndjeinkhez jutottunk. Apámék már ott vártak bennünket, hazafelé Biyadhoo vezetett, így hamar hazaértünk. Látszik, hogy kipihentem magam, mert csak 5 órát aludtam, és tök friss vagyok. Máskor ennyi alvás után kóválygok, mint az a bizonyos a levegőben.

Ma meg Ilus sütött nekünk finom hazai rántott csirkét, ittunk finom borocskát, úgyhogy kezd helyreállni a lelki békénk étkezés ügyben is :-)

Holnaptól meg sajnálatos módon folytatódik a robot, de hát pénzt is kell keresni valamikor :-)

Read More

Magamról

A Maldív-szigetek nagy rajongója lévén e csodás ország egyik szigetéről neveztem el magam a virtuális világban. Csak nézz rá a képre, hát nem gyönyörű? :-)