Még egy hét...

... és irány nyaralni :) Már nagyon be van sózva a fenekünk, számoljuk vissza a napokat. Ránk fog férni egy kis pihenés, azt hiszem :)

Tegnap nagyon jó kis napunk volt egyébként: volt egy fontos elintéznivalónk kora délután a városban, ezért itthon dolgoztam. Ne tudjátok meg, milyen szuper volt: kiköltöztem a teraszra, kitekertem a napellenzőt, vittem magammal innivalót, és kint a jó levegőn nyomattam a melót :) Azt hittem, hogy túlságosan ingergazdag lesz a környezet, de meglepően jól haladtam, nagyon sok mindent sikerült megcsinálnom, úgyhogy rendkívül büszke vagyok magamra :)

Ezt az egy hetet, amit még dolgozni kell nyaralás előtt, már féllábon is kibírom, aztán "a kacsák délre repülnek, mert a kacsák már csak ilyenek..." :D

Képzeljétek, úgy néz ki, hogy egy négy éve húzódó adózási ügy végére is sikerült pontot tennem, ráadásul a végeredmény is nagyon kedvező lett. Nagy sikerélmény ez nekem, mert nem nagyon akartam elvállalni ezt az ügyet, mivel túl kevésnek éreztem a tapasztalatomat ahhoz, hogy eredményesen végig tudjam vinni. Ennek ellenére úgy fest, hogy sikerült mindent úgy elrendezni, ahogy szerettem volna.

Éppen ennek az ügynek a kapcsán volt egy egészen pozitív tapasztalatom a NAV telefonos ügyfélszolgálatával. Érdeklődtem náluk az ügy fejleményeiről, és túl azon, hogy az egységsugarú NAV-ügyintézőktől eltérően az én ügyintézőm tisztességesen köszönt és bemutatkozott*, meglepően szolgálatkész is volt, és amikor megbeszéltük, hogy ők tévedtek, akkor megköszönte (!), hogy felhívtam a figyelmüket a tévedésre, és elnézést kért (!) azért, hogy hibáztak. Van itt fejlődés, kérem szépen! :)

* NAV-éknál általában úgy veszik föl a telefont, hogy "Tessék!", meg "Halló!", ezzel szemben ez a hölgy úgy köszönt be, hogy "Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?"


Read More

Magamról

 A Maldív-szigetek nagy rajongója lévén e csodás ország egyik szigetéről neveztem el magam a virtuális világban. Csak nézz rá a képre, hát nem gyönyörű? :-)

Régebben történt

Search