Az előző bejegyzés folytatása

Ott hagytam abba a történetet, hogy várjuk a booking.com segítségét, hogy mit lehet tenni abban az esetben, ha három különböző szállásadó is a booking.com-on meghirdetett és visszaigazolt ár dupláját szeretné kérni a szállásért.

Váltottunk azóta néhány levelet a booking.com illetékesével, és ma délutánra megszületett a megoldás. Az ember egyébként a legutolsó levelében azt írta, hogy köszönettel megkapott mindent, amit kért (repülőjegy visszaigazolások, stb.), intézi és legkésőbb szombat délután jelentkezik. Ma szombat van, és délután valóban kaptunk tőle levelet (első piros pont).

A levél szerint szerzett nekünk egy másik szállást, amit ha elfogadunk, le kell még ma foglalnunk, meg kell írnunk neki a foglalási számot, ki kell fizetnünk a szállás által megadott összeget (majd jövőre, amikor utazunk), az erről szóló igazolást el kell juttatnunk neki, és a booking.com visszatéríti a most felajánlott szállás ára, és az eredetileg visszaigazolt első ár közötti különbözetet (második piros pont).

Az új szállást lefoglaltuk, ahogy kérte, meg is van róla a visszaigazolás, úgyhogy innen kezdve sínen van a dolog, úgy néz ki :) Már kezdtünk aggódni, hogy mégse jutunk el Lampedusára és elbukjuk a megvett  repülőjegyünket is, de végül minden jóra fordult és utazuuuunk :)

Nagyon tetszett ez az ügyfélközpontú hozzáállás, úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy ha maga szervezi az utazását, akkor bátran foglaljon szállást a booking.com-on keresztül, mert ha bármi probléma adódik, ők segíteni fognak, és az utas mellé állnak, nem a szállásadó mellé!


Read More

Magamról

 A Maldív-szigetek nagy rajongója lévén e csodás ország egyik szigetéről neveztem el magam a virtuális világban. Csak nézz rá a képre, hát nem gyönyörű? :-)

Régebben történt

Search