Minden rosszban van valami jó

Tegnap lerobbant az autónk. De nem is akárhogy, elfolyt a hűtővíz, és hiába töltöttük utána, ahogy betöltöttük, azzal a lendülettel már folyt is ki alul, úgyhogy esélyünk se volt továbbmenni (és eljutni a találkozóra a bankárunkkal).

Telefonálgattunk jobbra-balra, hogy ki tudna elvontatni minket hazáig, ahonnan aztán újabb vontatással eljuthatott volna ma reggel az autó a szervizbe, aztán (hála a bankárunknak, akinél időközben lemondtam az időpontunkat) kiderült (persze tudtuk eddig is, csak nem jutott eszünkbe magunktól), hogy a bankszámlacsomagunkhoz tartozik egy éjjel-nappali asszisztencia szolgátatás, ami évente kétszer ingyenes autómentést is tartalmaz.

Nosza hívtam is a megfelelő telefonszámot. Néhány adat egyeztetése és a probléma illetve a helyszín megadása után visszahívást ígért az ügyintéző a megoldással. Nem telt bele tíz perc, már hívott is, hogy szerzett nekünk autómentőt, aki 45 percen belül jön, és erről küldött SMS megerősítést is. Innen kezdve már csak várni kellett.

Egy idő után jelentkezett maga az autómentő, hogy sajnos a forgalom olyan nagy, hogy nem fog ideérni 45 perc alatt, várhatóan negyed órát késik. Teljesen meg voltam hatódva, hogy milyen rendes, hogy szólt. Valóban akkorra ért oda, amikor mondta, szépen föltette a kisautót az övére, és indulás. Ővele jobban is jártunk, mert eleve a szervizbe vitte be a kocsit, ahol így ma reggel már neki is tudtak állni kideríteni, mi a hiba. Ha szerencsénk van, még ma készen lesz, de lehet, hogy csak hétfőn.

Azért mondom, hogy minden rosszban van valami jó, mert ennek az esetnek a kapcsán most kipróbálhattuk, milyen is ez az asszisztencia szolgáltatás, és mondhatom, nagyon szuper. Gyorsak, korrektek, pontosak és szolgálatkészek, úgyhogy nagy-nagy piros pont jár az Erste Banknak ismét! :) Ennek a szolgáltatásnak még része az is, hogy ha elromlik itthon valami háztartasi gép, akkor szintén díjmentesen intéznek nekünk szerelőt, aki házhoz jön, és megjavítja az elromlott gépet, azt hiszem, ezt is évente két alkalommal.

Ja, és ma délelőtt még jött tőlük egy sms, hogy 1-től 10-ig terjedő skálán értékeljem az ügyintézést, és ha gondolom, szívesen fogadnak szöveges visszajelzést is. Természetesen megkapták a 10-est :)

Erre az évre van még egy dobásunk, de őszintén remélem, hogy azt nem kell majd kihasználni :)

Magamról

 A Maldív-szigetek nagy rajongója lévén e csodás ország egyik szigetéről neveztem el magam a virtuális világban. Csak nézz rá a képre, hát nem gyönyörű? :-)

Régebben történt

Search