Azt hiszem, nekünk jövőre is nagyon jó lesz!

Amikor az idén csöveztünk Abu Dhabi-ban, meg amikor az eddigieknél lényegesen rosszabbul bírtuk a hosszú utazást, akkor határoztuk el, hogy a bankancslistánkon szereplő távoli célpontokat mihamarabb útba kell ejteni, még mielőtt teljesen megöregszünk és semennyire se fogjuk bírni a 24-30 órás, csövezéssel megspékelt utazásokat.

"Sajnos" elég sok ilyen célpont szerepel a listán, úgyhogy nincs könnyű dolgunk. Jövőre azonban kiszemeltük ezt a gyönyörű helyet, Phi Phi Island-et, Thaiföldön. Biyadhoo szokásának megfelelően már jó ideje nézegette a lehetőségeket, mígnem tegnapelőtt megtalálta a tutit. Nem csak Thaiföld volt a bankancslistánkon, hanem az Emirates légitársaság is, így most két legyet ütünk egy csapásra. Velük repülünk jövőre Phuketre, mégpedig innen Budapestről, dubaji átszállással, relatíve két kavicsért. Maga az út itt se lesz rövid, odafelé egy éjszakát Dubai-ban fogunk csövezni, egy másikat pedig el kell töltenünk Phuketen, mert mire odaér a gépünk, addigra késő este lesz, és nem lesz hajó Phi Phi-re. Viszont ha egyszer megérkezünk, akkor két hétig csak a lábunkat fogjuk lógatni: strandolunk, sznorkelezünk, és szokás szerint hódolunk a kulináris élvezeteknek.

Bejövősek ezek a keleti légitársaságok, az Etihadon is király módon éreztük magunkat, és az alapján, amit az Emirates-ről olvasni lehet, ott sem lesz rossz dolgunk. Már eleve, lesz megint mindkettőnknek egy-egy feladott poggyásza, amibe befér a sznoricucc, no meg az ellátás, az IFE... Jó lesz, na!

Van már egy szállásfoglalásunk is, de igazából ez még szerintem fog változni. Az elmúlt évek tapasztalata szerint a másodiknak vagy harmadiknak lefoglalt szállás lesz a befutó, és végül mindig kiderül, hogy tökéletesen választottunk.

Így aztán most már nem csak a szeptemberben esedékes Abu Dhabi-ra, hanem Thaiföldre is elindult a visszaszámláló.

Magamról

A Maldív-szigetek nagy rajongója lévén e csodás ország egyik szigetéről neveztem el magam a virtuális világban. Csak nézz rá a képre, hát nem gyönyörű? :-)