Thaiföld

Már jó egy hete hazajöttünk a nyaralásból, de mindig volt valami, amiért nem jutottam el a blogíráshoz, így most pótolom :)

Sok szuper helyen voltunk már, és Thaiföld is ezt a listát bővíti.

Már akkor elkezdtük nagyon jól érezni magunkat, amikor felszálltunk itt Budapesten az Emirates járatára Dubai felé. Sejtettük mi, hogy mind az Emirates, mind a Boeing 777-300 nagyon fog tetszeni, de amit láttunk, az minden várakozásunkat felülmúlta. Kényelmes székek, hatalmas lábtér, minden igényt kielégítő fedélzeti szórakoztató rendszer, eszméletlen kedves és szolgálatkész személyzet, na és hát az ételek és italok....

IMG 0978

IMG 0974

IMG 2220

Egy szó mint száz, szuper repülésünk volt. Odafelé menet egy éjszakát megaludtunk Dubai-ban, egy nem túl jó szállodában, de arra mindenképp jó volt, hogy ne a reptéren csövezzünk, hanem ágyban aludjuk és a második repülés előtt tudjunk fürdeni egyet.

Phuketre megérkezvén várt bennünket az előre megrendelt transzfer és elvitt minket az első szállodánkba. A szobánk, amit elsőre kaptunk, nem volt az igazi: utcára néző, emiatt igen zajos volt, és ráadásul a bútorszéf sem volt rögzítve, ami enyhén szólva is aggályos biztonsági szempontból. Másnap viszont kaptunk egy nagyon jó kis szobát, ez már a kertre nézett és egészen csendes volt.

Az első hetet pihenéssel, lazulással és a kulináris élvezeteknek való hódolással töltöttük, sokat fürödtünk Patong beach-en illetve a szállodánk medencéjében. Egyik nap pedig voltunk egy egésznapos sznorkelezős hajókiránduláson, ami szintén szuper volt.

C94A7C46 0143 4F43 A796 80707D55471D

IMG 2241

Az első hét végeztével áthajókáztunk Phi Phi szigetére, ami Phuketnél klasszisokkal szebb hely. Eleve, itt nincsenek autók, csak 1-2 kis platós kocsi, azon kívül csak robogó és gyalogos közlekedés van. Nagyon hangulatos a belváros is, különösen este.  A szállásunk meg.... Gyönyörű volt. Fent a hegyoldalban, csupa fából készült házak, gyönyörű növények, és infinity pool :) Ez utóbbi hatalmas élmény, ücsörögsz a mendencében és nézed a kilátást, alattad pedig a hegyoldal :) Olyan szerencsés volt a szállásunk fekvése, hogy akár minden este a medencéből nézhettük a naplementét.

IMG 1201

IMG 1035(1)

IMG 1051

IMG 1184

IMG 1185

IMG 1224 EFFECTS

IMG 1239

IMG 2278

Itt Phi Phi-n is voltunk egy sznorkel túrán: bejártuk a környék összes kis szigetét, láttunk majmocskákat, voltunk a Maya Bay-nél, kétszer is sznorkeleztünk, melynek keretében láttunk teknőst, kis cápákat, és nagyon szép halacskákat. Hajóról néztük a naplementét, majd már teljes sötétségben világító plaktonok között úsztunk. Állítólag ilyen nem sok helyen van a világban, és nagyon nagy élmény. Minél jobban kapálózól a kezeddel-lábaddal, annál több, kéken világító kis pöttyöt látsz magad körül. Ezt sajnos nem tudta a fényképezőgép megörökíteni, de a kirándulás többi részét igen :)

IMG 1092

IMG 1099

IMG 1103

IMG 1118

IMG 1122

IMG 1139

Nagyon sajnáltuk ismét, hogy haza kellett jönni, mert szuper két hetet töltöttünk itt. Ha lehetne, akár már most csomagolnék és indulnék vissza :)

Magamról

A Maldív-szigetek nagy rajongója lévén e csodás ország egyik szigetéről neveztem el magam a virtuális világban. Csak nézz rá a képre, hát nem gyönyörű? :-)