Még egy kis nyár :)

Ezt az évet azt hiszem, rendesen kimaxoltuk, már ami az utazást és a 40-50 éves szülinapunk méltó megünneplését illeti. Amikor már úgy tűnt, hogy idénre vége a kiruccanásoknak, akkor jött szembe még egy jó Wizzair ajánlat, amivel a fennmaradt pontjainkat fel tudtuk használni, mielőtt lejárnának :) Így esett, hogy múlt hét végén elmentünk egy kicsit lazítani Eilatba :)

Három nap arra kevés, hogy útba ejtsük Jeruzsálemet és a Holt-tengert, Eilat maga pedig nem bővelkedik látnivalókban, így aztán a fő programunk a láblógatás, napozás és sznorkelezés volt.

Biyadhoo talált egy nagyon király szállást, ahová a reptértől is elég egyszerű volt eljutni, 2-300 métert kellett csak sétálni a megállótól, ahol a reptéri busz letett bennünket. Szavak helyett beszéljenek inkább a képek, ennél jobban el se tudnám mondani, milyen szuper helyünk volt:

hotel01

hotel04

hotel05

hotel07

hotel02

hotel03

hotel06

Érkezéskor egyébként így vártak minket:

welcome

És persze Cukikacsuszt se felejtettük itthon, ő is nagyon jól érezte magát. Megtalálta a közös hangot a törölköző-hattyúkkal :D

kacsasunbed

Egyébként reggelente minden napágyra hajtogattak ilyet, nagyon jól nézett ki, és nem utolsósorban praktikus volt, nem keleltt a saját strandtörölköző megszárításával bajlódni esténként :)

A szállásunk egy hegyoldalban volt, az utca egyik oldalán, a kerítés mentén csodaszép virágokkal, a másik oldalon pedig a hamisítatlan holdbéli tájjal:

outside01

outside05

outside06

Na és a személyes kedvenceim, a macskák :) Annyi macska volt itt, hogy meg se lehetett számolni, lépten-nyomon lehetett találkozni velük. 1-2 kivételtől eltekintve nem nagyon hagyták megfogni magukat, de fotót azért lehetett készíteni róluk :)

cats01

cats02

cats03

cats04

Ha lesétáltunk a tengerpartra, simán átláttunk Jordániába:

outside02

A lakott területeken kívül pedig olyan volt, mint ha valóban a Holdon járnánk, pedig ez itt csak az izraeli-jordán határ :)

outside03

outside04

A tenger egyébként nagyon kis kellemes volt, lehetett jókat sznorkelezni benne, olyan 26 fok körül volt, szóval nem fáztunk :) Csak azt sajnáltam, hogy ezen a részen nem volt valami sok korall. Azt mondják, a jordán oldalon több van, úgyhogy egyszer majd azt is meg kell néznünk :)

Egy szó mint száz, nagyon kellemes kis hétvégénk volt, még a tél előtt feltöltődtünk egy kicsit meleggel és napsütéssel. Így könnyebb lesz kivárni a februárt, amíg ismét utazunk :D

Magamról

A Maldív-szigetek nagy rajongója lévén e csodás ország egyik szigetéről neveztem el magam a virtuális világban. Csak nézz rá a képre, hát nem gyönyörű? :-)